Pritožbe
V primeru okvare kupljenega izdelka v naši spletni trgovini smo tukaj, oddelek za pritožbo.
Garancijska doba je 24 mesecev od datuma prejema blaga potrošnikom. Pri uporabi v naprave računalnikih, da je zakon 12 mesecev ali drugače.
Za garancijo je kupec dolžan predložiti veljaven garancijski list ali dokazilo o nakupu. Kupec uporabi garancijo v centru garancija storitev ali pri prodajalu. V primeru napake, ki se kaže pred prodajo (za demonstracijo, testiranje) ali kadar 3 iste ponavljajočih se napak ali 4 različnih napak, ki jih storitev priznane, kupec ima pravico do zamenjave, če so bili nad garancijo opazili.
Garancijski list mora vsebovati:
- vrsta izdelka + serijska številka (IMEI)
- Potrditev prodaje (datum prodaje, žig, podpis in naslov prodajalca)
Garancija ne velja:
- če je garancijski list nepopolno ali nepravilno spremenjen
- če je bil tip izdelka ali serijska številka spremenjena ali podatki o serijski številki na enoti ni namenjena čitljiva
- če je nepooblaščena oseba spremenjala podatke v garanciji
- neupoštevanje pravilno uporabo in vzdrževanje izdelka kot je opisano v Priročniku za uporabnike
- če je bila naprava prenese amatersko ali posegati
- v primeru mehanskih poškodb, ki jih uporabnik povzročil
- če je napaka posledica tujih snovi, ki so vstopili v objekt
- če napake povzročil shranjevanje uporabnik ali delovanje v neprimernem okolju (moker, prašni, kemično agresivna okolja)
- če je naprava priključena na drugih omrežnih naprav, kot je predpisano
Jamstvo za podjetja in podjetnike:
uporabljajo v okviru trgovinskega zakonika, 12 mesecev.
Kako nadaljevati s pritožbo:
Če vaš izdelek kaže znake nepravilnega delovanja brez vaše krivde ali katero koli od zgoraj navedenih učinkov, izpolnite obrazec za zahtevek, ali pa nas kontaktirajte s klicem +421 951 003 959 ali e-poštni naslov hello@doopshop.si
Pritožba mora biti določena z zakonom v roku 30 koledarskih dni od njene uporabe. Če je napaka ni priznana kot garancijo, vas bomo obvestili o možnosti plačanih popravila. Če se zavedamo, da je napaka na telefonu garancija ne zajema, vas prosimo, da nas kontaktirate vseeno, nudimo možnost popravila po neverjetni ceni.
Prodajalec potrdi prejem pritožbe in izda kupcu potrdilo o pritožbenih uporaba blaga v ustrezni obliki. Datum zahtevka mora biti datum dobave prodajalca. Če ne morete takoj dostaviti potrdilo, je treba dostaviti brez odlašanja, najkasneje, skupaj z dokazilom o poravnavi odškodninskega zahtevka. Potrditev poravnave zahtevka se pošlje v pisni obliki. Prodajalca je potrebno ugotoviti, kako ga takoj ravnati, v zapletenih primerih v roku 3 dni od dneva vložitve zahtevka. V utemeljenih primerih, še posebej, če to zahteva zapleteno tehnično oceno blaga v 30 dneh od datuma zahtevka. Po določitvi načina pritožbe prodajalca nemudoma poravnati zahtevek, v določenih primerih lahko pritožbo opremiti kasneje. Pritožba ne sme biti daljši od 30 dni od datuma zahtevka. Po roku 30 dni za poravnavo terjatve kupec ima pravico, da odstopi od pogodbe in se bo povrnjen celoten znesek za blago ali ima pravico do zamenjave blaga za novo.
Pravna sredstva za uporabo pritožbo:
a. z odstranljivim napake, kupec ima pravico, da se ga odstrani brezplačno, pravilno in pravočasno. Način odstranjevanje napak odloči prodajalca. Kupec se lahko zahteva namesto popravila napako (popravilo) zamenja okvarjene stvari, kot so zvok, če ekipa ne povzroči nerazumno visoke stroške za prodajalca v zvezi s ceno blaga ali resnosti napak,
b. z neodstranljivou napakou, ki ne more preprečiti pravilno uporabo stvari, za namene, je kupec upravičen bodisi zamenjati stvari, ali pa odstopi od pogodbe (denar nazaj).
c. zahtevek se šteje, da je na voljo, če se konča postopek pritožba predajo trdil blago, izmenjavo ali povrnil nakupno ceno, pisno izziv za predpostavko o skladnosti ali utemeljeno zavrnitev.